طراحي سايت تشريفات عروسي

يكي از بهترين راه ها براي جذب مشتري براي شركت هاي تشريفات مجالس طراحي سايت است ، زيرا با توجه به گستره فعاليت و تنوع نمونه كارها تقريبا تمامي

مشتريان اين صنف به صورت آنلاين به دنبال خدمات مورد نظر خود مي گردند . با طراحي سايت تشريفات عروسي حرفه اي مي توان به راحتي تمامي نمونه كارها به همراه عكس و فيلم از مراسم هاي برگزار شده را در داخل آن با توجه به دسته بندي مورد نظر شركت خدمات مجالس قرار داد .

به وسيله طراحي سايت مي توان به درستي اطلاعات دقيق و كاملي از چگونگي روند كاري انجام امور تشريفاتي تا پايان مجلس را شرح داد و بالا بردن سطح آگاهي مشتريان آن ها را به انتخاب شما مجاب كرد .

همچنين مي توان با ارائه مطالب مفيد در زمينه هاي مختلف به مشتريان ايده داد و به آن ها در انتخاب بهتر خدمات ياري رساند ، براي مثال : مي توان از مقالات روز دنيا در خصوص نحوه انتخاب گل ها براي گل آرايي سالن عروسي و يا نحوه چيدمان اشياء بر روي ميزهاي جلسات رسمي استفاده نمود .

هنگام طراحي سايت خدمات مجالس مي توان با استفاده از دسته بندي هاي دلخواه منوهاي مختلف پذيرايي را از رنج قيمتي بسيار پايين تا رنج قيمتي تشريفاتي ارائه نمود .

براي درك بهتر و ايجاد آرشيو تصاوير كامل براي جذب مشتريان نيز مي توان در هر صفحه سايت علاوه بر ثبت مطالب مربرط به صفحه يك گالري جداگانه در نظر گرفت تا مشتريان بتوانند پس از خواندن مطالب صفحه سايت عكس هاي مربوط به همان صفحه را به صورت جداگانه و به تفكيك مشاهده كنند .

يك نكته بسيار مهم در طراحي سايت مجالس امكان ثبت نظرات مشتريان از نظر نحوه برگزاري مجالس و خدمات ارائه شده است ، در اين بخش نظرات مشتريان مي تواند همراه با يك عكس و يا حتي به صورت يك فيلم كوتاه نمايش داده شود .

سپس با امكان ثبت رتبه و امتياز توسط مشتريان به هر يك از خدمات ارائه شده مي توان شركت شما را از نظر مردمي رتبه بندي كرد .

براي شناخت بهتر شركت توسط مشتريان مي توان رزومه كاري و حتي به صورت ريزتر تعداد مراسم هاي برگزاري شده را به صورت گرافيكي و عددي به تصوير كشيد .

براي بهبود سطح نمايش تصاوير در طراحي سايت مجالس از يك گالري بسيار پيشرفته و حرفه اي با قابليت نمايش مطالبق با كليه پلت فرم ها و در سايز بزرگ استفاده مي شود .

در قسمت ارتباط با ما براي ارتقاء سطح كيفي از فرم نظرات و پيشنهادات استفاده مي شود كه تمامي پيشنهادات به صورت مستقيم و به ايميل شركت جهت بررسي ارسال خواهد شد .

در طراحي سايت مجالس امكان ارائه همه نوع خدمات به صورت درخواست آنلاين از وب سايت وجود دارد براي مثال : مي توان از طريق وب سايت ظروف كرايه داد و يا پرسنل براي مراسم مختلف ارسال نمود .

طراحي سايت به صورت كاملا دايناميك و به صورت طراحي سايت ريسپانسيو انجام خواهد شد .

به ياد داشته باشيد مهمترين مطلب براي جذب مشتري از طريق وب سايت ، سئو سايت است ، شركت رابين در هنگام طراحي وب سايت هاي مشتريان خود به صورت رايگان تمامي آيتم هاي پايه اي مربوط به سئو و بهينه سازي سايت را درج خواهد نمود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.