طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

شركت نرم افزاري رابين به واسطه تجربه اي كه از سال ها تعامل موفق با سازمان ها و اشخاص حقيقي و حقوقي به دست آورده است مناسب ترين و به صرفه ترين راه حل ها را براي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي به مشتريان خود ارائه مي دهد.

- پول و وقتتان را هدر ندهيد!

تنوع و تفاوت هاي زيادي كه در قيمت و كيفيت كار طراحان سايت وجود دارد تصميم گيري را براي مشتري دشوار مي كند. متاسفانه بسياري از كاربران به دليل عدم آگاهي و نا آشنا بودن با تخصص هاي لازم در اين زمينه، دچار تجربه هاي ناموفق و تلخي در مراجعه به طراحان سايت شده اند. برآورد قيمت هايي از چند ده هزار تومان تا چند ده ميليون تومان براي يك طراحي سايت سردرگمي مشتريان را در پي دارد. دليل اينكه اين تفاوت ها از كجا ناشي مي شود و منصفانه هستند يا خير را نمي توان در اينجا مورد بحث و بررسي قرار داد اما توصيه چيتاسافت به مشتريان اين است كه زمان و پول خود را با توجه به اهداف خود تعيين كنند. اگر به دنبال كسب درآمد، بازديد و بازدهي مناسب از سايت خود هستيد به هيچ وجه زمان خود را با طراحي سايت هاي مبتدي و رايگان و يا سيستم هاي آماده هدر ندهيد. و اگر سايت را فقط به عنوان يك نشاني اينترنتي و معرفي مختصر مي خواهيد هزينه زيادي بابت طراحي سايت نپردازيد.

 

- ما سفارشي طراحي مي كنيم!

رابين براي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي از سيستم اختصاصي  بهره مي گيرد كه كاملا توسط برنامه نويسان شركت طراحي و برنامه نويسي شده است به همين دليل هر نوع تغيير و ارتقايي كه مورد نظر مشتري باشد قابل اجرا خواهد بود. از افتخارات ما همين است كه همواره واحد برنامه نويسي خود را درگير طراحي و ايجاد راه حل ها و نوشتن كدهاي جديد مي بيند. ما معتقديم و متعهديم كه نياز مشتري را به بهترين نحو و كمترين هزينه بر روي سيستم مديريت محتواي رابين مرتفع مي كنيم.

 

- مراحل طراحي سايت فروشگاه اينترنتي از 0 تا 100

طراحي قالب گرافيكي: واحد گرافيك چيتاسافت، طرح كلي سايت را با در نظر گرفتن كليه امكانات و نيازهاي مشتري و اعمال نظر و سليقه ايشان طراحي كرده و آنرا به تاييد كارفرما مي رساند.

پياده سازي قالب گرافيكي: بعد از تاييد طرح كلي سايت توسط مشتري، واحد استاتيك شركت شروع به ايجاد كدهاي استايل و ساختار سايت مي كند. در اين مرحله جزييات طرح گرافيكي نيز مشخص مي شود.

برنامه نويسي: واحد برنامه نويسي معمولا همزمان و به موازات طراحي گرافيكي كار خود را آغاز مي كند. وظيفه اين واحد ايجاد بخش هاي سفارشي سايت، برنامه نويسي امكانات سايت و نصب و تنظيم قالب گرافيكي بر روي كدهاي چيكا است.

واحد كنترل كيفي: بعد از اتمام واحد برنامه نويسي، كليه عملكردهاي سايت، ورودي ها و خروجي ها و امنيت سايت توسط واحد كنترل كيفي بررسي مي شود.

آموزش و تحويل  : بعد از اتمام طراحي و بررسي عملكرد سايت، مشتري مي تواند مديريت سايت خود را تحويل گرفته و نحوه كار با ابزار و امكانات آن را توسط كارشناسان شركت آموزش ببيند. مديريت سايت براي مشتريان ايراني كاملا به زبان فارسي و براي مشتريان خارج كشور به زبان سفارش داده شده ترجمه مي شود كه البته با چند دقيقه آموزش به راحتي قابل استفاده است.

واحد پشتيباني: از ويژگي هاي پروژه هاي نرم افزاري، تداوم تعامل و ارتباط با مشتري است. مامي خدمات خود را تا يك سال به صورت رايگان پشتيباني كرده كه در صورت تمايل و درخواست كارفرما اين مدت تمديد مي شود.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.