درنرم افزار مديريت ارتباط با مشتري چهار نوع نگرش مد نظر است كه اين نگرش ها هدف توليد سيستم
Crm را روشن و يك نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري خوب را توصيف مي كند .
نگاه عملياتي به مديريت ارتباط با مشتري : الكترونيكي و اتوماسيون سازي تمام فعاليت ها و فرآيند هاي مرتبط با مشتريان
كه از جمله اين فرآيند ها مي توان به بازاريابي , فروش , پخش و خدمات پس از فروش اشاره نمود .
نگاه تعاملي به مديريت ارتباط با مشتري : تمام تعاملات و مراودات شما با مشتريان , شركاء و حتي واسطه ها را مديريت و ثبت مي كند و اين به نوعي ارزش گذاري براي افراد و سازمان هايي است كه با شما همكاري مي كنند .
نگاه تحليلي به نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري : يك نرم افزار crm در اصل تحليلگري بي نقص و هوشمند اطلاعات مشتريان بدونه توجه به تعداد , فيلد ها و يا زمان است به وسيله اين نگرش در مي يابيد كه دليل محبوبيت يا ادم محبوبيت و يا همكاري يا عدم همكاري مشتريان شما چيست ؟ .
نگاه استراتژيك به نرم افزار crm : پس از تحليل با محوريت استراتژيك CRM مشتريان پرسود و مفيد را براي شما جذب مي كند و به نوعي انواع پيشنهاداتي كه ممكن است مشتريان شما از شما بپذيرند و مايل به همكاري در آن زمينه باشند را مشخص مي سازد .
- سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶ ۱۵:۱۲
- ۱۲ بازديد
- ۰ نظر