طراحي سايت نتورك ماركتينگ

 يا همان بازاريابي شبكه اي كه امروز در تمام دنيا مورد توجه قرار گرفته است ، به نوعي روش بازايابي براي شركت ها گفته مي شود كه در آن كالاهاي خود را بدونه واسطه و از طريق بازاريابي كلامي به فروش مي رسانند در اين كار تبليغات گسترده رسانه اي معني ندارد و برند سازي محصولات فقط توسط بازارياب ها و مصرف كننده ها انجام مي شود .

اين شيوه بازاريابي كه تمامي محصولات آن توسط سايت و با طراحي سايت بازاريابي شبكه اي به فروش مي رسند به دو طريق براي افراد عادي موجب سود دهي مي شود .

1 – محصولات را با تخفيف و بدونه واسطه خريداري مي كنند .

2 – اگر قادر به مجموعه سازي باشند مي توانند از خريد زير مجموعه هاي خود نيز سود كسب كنند .

شركت طراحي سايت رابين با توجه به كسب مجوز ها و رعايت قوانين توسط  كارفرما اقدام به طراحي سايت بازاريابي شبكه اي خواهد كرد و با توجه به نحوه كار اين وب سايت ها طراحي سايت خود را كاملا بهينه از نظر ساختاري و امنيتي انجام خواهد داد .

با توجه به اين كه در بازاريابي شبكه اي تمامي محصولات بايد از طريق وب سايت به فروش برسند ، تمامي محصولات را همانند يك طراحي سايت فروشگاه اينترنتي با تعدادي عكس با كيفت و گويا و همچنين با ذكر تمامي فيلد هاي مربوط به جزئيات محصول ذكر كرد .

در طراحي سايت نتورك ماركتينگ بايد خواص و نحوه مصرف محصولات ارائه شده به صورت مجزا ثبت شوند و حتي بايد قابليت مقايسه محصولات با يكديگر را نيز اضافه نمود تا با توجه به قيمت ها كاربران بتوانند بهترين محصول را انتخاب كنند .

با استفاده تعداد بسيار زيادي از حجم كاربران از سيستم بايد طراحي پرتال به گونه اي انجام شود كه از سرعت بالايي برخوردار باشد همچنين به دليل ايجاد حساب كاربري براي هر كاربر طراحي پورتال بايد از نظر امنيتي كاملا مورد اعتماد باشد .

با توجه به نحوه فعاليت اين شركت ها در طراحي سايت بازاريابي شبكه اي هايشان بايد امكانات فوق نيز گنجانده شود .

قابليت خريد از طريق درگا هاي امن موجود

محاسبه پورسانت هاي افراد معرفي كننده

وضعيت فعاليت هر يك از كاربران و بازاريابان

نمايش سفارش هاي خريد هر فرد

پي گيري سفارش ها

نمايش پورسانت هر فرد

نمايش نمودار درختي مجموعه ها

محاسبه صورت وضعيت هر ماه

مشخص نمود سقف خريد در ماه

ثبت و محاسبه انواع پلن هاي موجود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.