طراحي سايت

طراحي سايت

طراحي سايت

طراحي سايت ، مجموعه اي از صفحات مرتبط  به هم است كه شامل حجم وسيعي از اطلاعات اعم از : متن ، صدا ، تصوير ، جداول ، اخبار و غيره مي باشند ، كه براي نمايش عموم كاربران طراحي و توليد مي شوند . هر كدام از وب سايت هاي طراحي شده اهداف و خدمات خاصي را به كاربران خود ارائه مي دهند ، گاهي اوقات هدف از طراحي سايت معرفي يك حرفه و كسب و كار است ، گروهي ديگر از وب سايت ها جنبه هاي علمي و فرهنگي را دنبال مي كنند ، تعدادي نيز به دنبال بالا بردن سطح فروش و اهداف تجاري هستند به عنوان مثال مي توان از طراحي وب سايت هاي فروشگاهي نام برد .

طراحي سايت در دنيا به عنوان يك فرآيند حرفه اي در زمينه بهبود عملكرد كسب و كارها شناخته مي شود ، مديران و شركت هاي موفق به درستي مي دانند كه بخش عظيمي از فرآيندهاي كاري و روز مره را بايد از طريق دنياي اينترنت پيش برده و بايد با يك طراحي وب سايت مناسب بتوانند بر بازارهاي بكر جهاني مسلط شده و با موقعيت سنجي ها و نياز سنجي هاي دقيق راهكارهايي هوشمندانه در جهت موفقيت برند خود ارائه دهند . 

از اين رو طراحي سايت بايد توسط شركت هاي معتبر همراه با پيشنه و نمونه كارهاي قوي و بهرهمند از كادري حرفه اي و مجرب در زمينه هاي مختلف برنامه نويسي ، گرافيكي ، تحليلي ، تحقيقي و غيره انجام شود ، تا علاوه بر رعايت تمامي نكات تخصصي و حرفه اي در زمان طراحي وب سايت بتوانند تمامي نيازهاي كارفرما و كاربران وب سايت به درستي تحليل و پياده سازي نموده تا در پياين وب سايتي حرفه اي و كارآمدي را در بستر اينترنت آپلود كنند.

طراحي سايت حرفه اي باعث مي شود كه بسياري از منابع حفظ و هزينه هاي غيره ضروري يك سازمان كاهش يابد براي مثال مي توان به حذف تماس هاي خروجي براي اطلاع رساني هاي مختلف و يا ارسال نامه هاي اداري براي فراخواني ها اشاره نمود .

 طراحي سايت را نيز مي توان به عنوان يك پرستيژ و شخصيت يك كسب و كار و يا حتي يك شخص در دنياي مجازي معرفي نمود و از آن به عنوان يك رزومه دقيق نام برد امروزه تمامي مشاغل و افراد صاحب نظر داراي يك وب سايت شخصي هستند و در آن اطلاعات دقيقي از حرفه خود ، همكاران ، رتبه علمي و تجربي ، راهكارها ، تحقيقات ، پيشنهادات ، زمينه هاي فعاليت و هر عنوان ديگري را در آن به ثبت مي رسانند .

مهمترين ويژگي هاي در طراحي سايت :

پيشبرد اهداف سازمان در جهت سهولت در پاسخوگيي و اطلاع رساني همگاني :

تمامي رخداد ها و رويداد هايي كه بايد اطلاع رساني شوند ، به راحتي در وب سايت قابل ثبت و نمايش هستند و همچنين مي توانيد پرسش هاي متداولي كه ارباب رجوع از سازمان شما دارند را در وب سايت خود به صورت تخصصي براي يك بار توضيح دهيد .

برندينگ و معرفي سازمان در سطوح داخلي و خارج از كشور :

عموما امكان ندارد كه يك سازمان بدونه برند سازي ، تبليغات و رونمايي تخصصي در همه شهرها و كشورها شناخته شود ، و مهم ترين اصل برند سازي در سطوح بين المللي و ملي طراحي وب سايتي مناسب است كه خود به تنهايي توانايي تبليغات گسترده بدونه توجه به موقعيت هاي زماني و مكاني را دارا مي باشد .

امكان دسترسي سريع براي مشتريان ، متقاضيان و همكاران به صورت دائمي :

با طراحي سايت مي توان به صورت بي وقفه و شبانه روزي در دسترس و پاسخگوي نياز مراجعين بود .

   بازاريابي و فروش محصولات با امكان ثبت جزء به جزء وجوح تمايز:

طراحي يك وب سايت حرفه اي امكان ثبت و ارائه انواع خدمات و محصولات به صورت تك به تك و بدونه محدوديت نمايشي براي فيلدهاي مختلف را دارا مي باشد كه خود به تنهايي عملكرد يك تيم بازاريابي حرفه اي را پوشش مي دهد .

توليد محتوا تخصصي ، بدونه محدوديت در جهت تغيير و يا ايجاد فضاي جديدي از افكار عمومي براي فعاليت يا محصولاتي كه ارائه مي دهيد :

شما مي توانيد با توليد محتواي تخصصي براي محصولات و خدمات خود و با بالا بردن سطح آگاهي افراد نسبت به حرفه خود و ايجاد احساس نياز در آنها محصولات خود را به فروش برسانيد .

ايجادي فضاي ارتباطي مناسب و دريافت انتقادات ، پيشنهادات و راهكارهايي از ارباب رجوع يا مشتريان به منظور افزايش خدمات مناسب و رسيدن به كيفت مطلوبي كه از سازمان شما انتظار مي رود :

براي تعامل بهتر و افزايش موفقيت مي توانيد نظرات كاركنان و مشتريان خود را در ارتباط با كليه خدمات و امور سازمان دريافت و بررسي كنيد .

يكي از دلايل محبوبيت طراحي سايت و يا طراحي پرتال در اين است كه نمايش تمامي اطلاعات و فرآيند ها را به صورت جامع و كامل در يك فضاي گرافيكي و مدرن به تصوير مي كشد .

يكي از مهم ترين عوامل موفقيت در طراحي سايت جذب بازديد كننده واقعي مي باشد و بهترين راهكار براي افزايش بازيد و محبوبيت وب سايت ، بهينه سازي وب سايت براي كاربران و موتورهاي جستجو است اين فرآيند را به طور كلي سئو سايت مي نامند ، شركت رابين با بهرهمندي از كادري مجرب طراحي وب سايت و نمايش آن در صفحه اول نتايج جستجو را تضمين مي كند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.